Definiowanie miejsc to konieczność czasów, w których dziennie krzyżują się tysiące informacji. Konsekwentna realizacja obranego kierunku przynosi jednak zawsze ten sam efekt: rozpoznawalność.
Prowadziliśmy kompleksową obsługę public relations wielu miejsc np. Muzeum Sztuki w Łodzi czy Manufaktury. Przez trzy lata współpracowaliśmy z Aquaparkiem „Fala” w Łodzi, znamy doskonale specyfikę tych obiektów – przekonaliśmy się, że właściwa strategia PR, stała współpraca z mediami oraz kreacja niebanalnych wydarzeń, daje doskonałe efekty, dzięki którym nie tylko wzrasta rozpoznawalność miejsca, ale wyraźnie poprawia się opinia na jego temat.
Każde miejsce może się czymś wyróżnić. Niektóre wymagają jedynie „doświetlenia” tych obszarów, które je krótko, atrakcyjnie i precyzyjnie określą. Jednak nawet najlepszy pomysł nie ma szans, jeśli nikt o nim nie wie. Przemyślane działania PR są tańsze i równie efektowne jak działania reklamowe, a często przynoszą lepszy skutek: ponieważ jest to po prostu wiarygodny dialog z opinią publiczną. W skuteczny sposób podkreślają obecność marki na rynku, w mediach, w otoczeniu administracyjnym, wśród klientów, partnerów biznesowych czy samych pracowników