Umów się na bezpłatną
konsultację

/3PR/ Consulting z Narodowym Testem Słuchu

Od pięciu lat jesteśmy odpowiedzialni za pełną komunikację Narodowego Testu Słuchu - największej kampanii społecznej w Polsce dotyczącej profilaktyki chorób słuchu. Media mówiły o kampanii ponad 2 tysiące razy, akcja zebrała także dwa wyróżnienia w prestiżowych konkursach na akcje CSR

W tym roku kampania ma ambasadora. Został nim Grzegorz Wilk, znakomity, zmagający się od 15 lat z niedosłuchem wokalista, znany z programów „Twoja twarz brzmi znajomi” oraz „Jaka to melodia”. Pan Grzegorz jest doskonałym przykładem na to, że niedosłuch nie musi stać na przeszkodzie w realizacji planów i marzeń. Wokalista wsparł nas konferencji inaugurującej tegoroczną kampanię, przekonując dziennikarzy, że niedosłuch to nie inwalidztwo, a noszenie aparatu słuchowego nie jest żadnym „obciachem”. Wydarzenie spotkało się z ciepłym przyjęciem dziennikarzy, odnotował je m.in. Teleexpress i RMF FM.

Jesteśmy odpowiedzialni za narrację wszystkich edycji kampanii, współorganizujemy wydarzenia jej towarzyszące (m.in. akcja zawieszania atrap aparatów słuchowych na poznańskich pomnikach), jesteśmy autorami głównego jej hasła. Kampania jest doskonałym przykładem na dojrzały i konsekwentny CSR: jej organizatorzy – firmy Audioservice i Siemens – przebadali słuch 40 tysięcy ludzi, rokrocznie przy współpracy z nami generują raport „Jak słyszą Polacy”, którego wynikami dziennikarze posługują się długo po zakończeniu kolejnej edycji kampanii, łamią skutecznie stereotypy dotyczące niedosłuchu. Kampania została doceniona przez jury konkursów KNOW HEALTH  oraz Kampanie Społeczne.