Umów się na bezpłatną
konsultację

/3PR/Consulting nominowane do ZŁOTYCH SPINACZY 2019

Zostaliśmy nominowani - aż w dwóch kategoriach - do nagrody w najważniejszym polskim konkursie branży - Złote Spinacze 2019 - za za koncepcję i kampanię opery "Człowiek z Manufaktury".

Nominowano nas – wraz z naszym klientem, Manufakturą – w dwóch kategoriach: PR miejsca, miasta lub regionu oraz Kultura i media. Bardzo się cieszymy, ponieważ był to gigantyczny projekt. Trzy lata prac, kilkuset artystów, światowej sławy soliści, międzynarodowy konkurs operowy, znakomite recenzje, światowa premiera w Teatrze Wielkim w Łodzi i otwarte megawidowisko na Rynku Włókniarek Łódzkich w Manufakturze. „Człowiek z Manufaktury” to opowieść o wielokulturowej Łodzi.

W przedsięwzięciu wzięły udział światowe sławy: mezzosopranistka Małgorzata Walewska, kontrtenor Michał Sławecki, baryton Stanisław Kierner i debiutujący w operze słynny aktor Wojciech Pszoniak. Libretto napisała Małgorzata Siorska-Miszczuk, a muzykę skomponował Rafał Janiak. Spektakl wyreżyserował Waldemar Zawodziński, który stworzył także niezwykłą scenografię.

Pomysł współtworzenia opery pt. „Człowiek z Manufaktury” miał przypomnieć szerokiemu gronu odbiorców o tym, że kultura wysoka zawsze była bliska zarządcom i właścicielom obiektu. Miał też drugi, bardzo istotny cel: przypomnieć albo wręcz przedstawić unikatową historię Manufaktury, która powstała na terenie dawnego imperium włókienniczego. Na terenie Manufaktury działa kameralny teatr, muzea, a na Rynku Włókniarek Łódzkich odbywają się liczne wydarzenia kulturalne m.in. letni festiwal jazzowy.

Złote Spinacze to najważniejszy w Polsce konkurs branży PR. Organizowany jest przez Związek Firm Public Relations. Ogłoszenie wyników na uroczystej gali 6 grudnia 2019. Pełną listę nominowanych możecie Państwo znaleźć pod adresem: https://zlotespinacze.pl/nominacje-zlote-spinacze-2019/