Fala prosi o przystanek
Dla łódzkiego Aquaparku przygotowaliśmy happening pn. "Fala prosi o przystanek". Trudno w to uwierzyć, ale przy obiekcie, który co dzień odwiedza ponad tysiąc osób nie zatrzymuje się żaden autobus.
Trudno w to uwierzyć, ale przy obiekcie, który co dzień odwiedza ponad tysiąc osób nie zatrzymywał się żaden autobus. Najbliższe przystanki znajdowały się kilkaset metrów od „Fali”.
Brak przystanku – szczególnie dla niezmotoryzowanych klientów – to był duży problem utrudniający dotarcie do obiektu. Utworzenie przystanku poprawiłoby dojazd na Falę zwłaszcza dla rodzin z dziećmi oraz osób starszych korzystających z komunikacji miejskiej. Statystyczny klient Aquaparku najczęściej przyjeżdża do niego samochodem (74%). Korzystający z komunikacji miejskiej to zaledwie 18% wszystkich gości (5% odwiedzających przyjeżdża rowerem).
Rokrocznie na dojazd komunikacją miejską do Aquaparku decyduje się ponad 60 tys. klientów.
Na czym polegała akcja? „Przystanek” był ustawiony w hallu głównym Aquaparku. W miejscu gdzie zawsze znajduje się rozkład jazdy umieszczona zostałą informacja nt. akcji. Odweidzający „Falę” mogli złożyć podpis pod petycją o utworzenie przystanku. Podpisy i petycja trafiły następnie do Zarządu Dróg i Transportu.
/3PR/ Consulting był pomysłodawcą eventu. Agencja odpowidadała również za media relations. Przygotowała także projekt przystanku i zleciała jego wykonanie. Relacje z happeningu pojawiły się w Dzienniku Łódzkim, Expressie Ilustrowanym, Gazecie Wyborczej, Łódzkich Wiadomościach Dnia w TVP, Wydarzeniach w TV Toya, portalu HaloLodz.pl, mmLodz.pl oraz w Radiu Planeta i Polskim Radiu Łódź.