Narodowy Test Słuchu 2015
Przez trzy miesiące, na bieżąco, komunikowaliśmy Narodowy Test Słuchu 2015. Efekt: co najmniej 400 informacji w mediach i blisko 10 000 przebadanych pacjentów.
Narodowy Test Słuchu to największa w Polsce kampania profilaktyki chorób słuchu. Przez trzy letnie miesiące Polskę objeżdża słuchobus wraz ekipą protetyków, prowadząc bezpłatne i otwarte badania słuchu. W tym roku ambasadorem kampanii został Grzegorz Wilk, zmagający się z niedosłuchem wokalista, znany z programów „Jaka to melodia” czy „Twoja twarz brzmi znajomo”.
Zadaniem agencji była pełna obsługa PR przedsięwzięcia.
Informacje o NTS podały m.in. Teleexpress, radiowa „Trójka”, Gazeta Wyborcza, Fakt, Super Express, RMF FM, Radio Maryja, Onet, Gazeta.pl czy Interia. W sumie ekwiwalent reklamowy naszych działań przekroczył 600 tysięcy złotych. Ostatnim działaniem w ramach tej edycji było podsumowanie 5 lat kampanii, które przeprowadziliśmy na pl. Wolności w Poznaniu. Dla zobrazowania statystyk użyliśmy wizerunków 10 postaci w skali 1:1 rozstawionych wokół słuchobusu. 4 z nich miały zasłonięte uszy.