Piknik „Rodzina pod skrzydłami”
Zajęliśmy się oprawą medialną pikniku „Rodzina pod skrzydłami” organizowanym przez Fundację Happy Kids w ramach kampanii „Przytul. Zostań rodzicem zastępczym”. Informacje w mediach i billboardy ściągnęły tłumy Łodzian.
Zajęliśmy się oprawą medialną pikniku „Rodzina pod skrzydłami” zorganizowanego przez Fundację Happy Kids w ramach kampanii „Przytul. Zostań rodzicem zastępczym”, której zajmowaliśmy się kompleksowym PR (koncepcja kampanii, projekt logo, projekty outdoor, media relations). Informacje w mediach i billboardy ściągnęły tłumy łodzian, którzy chcieli zobaczyć akrobacje Grupy „Żelazny”, obejrzeć wnętrza samolotów i śmigłowców z Muzeum Lotnictwa położonego nieopodal Lotniska im. Reymonta.
Świetną atmosferę pikniku widać było w dwóch relacjach „live” w TVN 24.Wspaniałe akrobacje przyciągnęły także łódzkich fotoreporterów – następnego dnia zaś popisy lotników z „Żelaznego” można było podziwiać na internetowej stronie „Gazety Wyborczej”. „Express Ilustrowany” poświęcił im pierwszą stronę swojej gazety, opowiedziały o niej wszystkie lokalne media.