ProMaTap z /3PR/ po raz czwarty
Promowaliśmy już czwartą z rzędu edycję prestiżowej imprezy branży meblarskiej - ProMaTap 2019. Po raz kolejny wspólnie z organizatorami znaleźliśmy sposób, jak ciekawie pokazać mediom wydarzenie branżowe.
Z tej współpracy cieszymy się szczególnie, ponieważ zawsze stanowi zawodowe wyzwanie. ProMaTap jest bowiem imprezą bardzo ważną dla środowiska producentów mebli, ale zamkniętą dla publiczności. Jednocześnie naszym celem jest kampania media relations imprezy oraz działania public affairs – co jak się okazuje nie musi stać w sprzeczności. Zawsze podczas ProMatap udaje się pokazać mediom interesujące nowinki z branży meblarskiej, a także przybliżyć siłę sektora w polskiej i światowej gospodarce (3 miejsce na świecie pod względem eksportu, 6 miejsce pod względem produkcji. Wartość produkcji sprzedanej blisko 50 mld zł. W sektorze pracuje 160 tysięcy osób).
W tym roku zdecydowaliśmy się komunikować innowacje, które zmieniają cały świat – również branżę meblarską. Już nie wystarczy luksus, elegancja i wygoda – mebel musi być smart. Podczas konferencji prasowej, w której udział wzięli dziennikarze większości łódzkich mediów pokazaliśmy sterowane smartfonem meble, czołowego światowego producenta Motion Italy. Oprócz tego pojawiła się kanapa, której nie sposób zabrudzić i najnowszy, luksusowy model BMW serii 8, do elegancji którego dołożyli się Polacy. Efekt: kampania informacyjna dotycząca ProMaTap 2019 przyniosła kilkadziesiąt publikacji i dotarła do półtora miliona osób. To jeszcze jeden dowód na to, że dzięki dobremu kontentowi potrafimy komunikować z sukcesem nawet specjalistyczne imprezy zamknięte.