Umów się na bezpłatną
konsultację

Sukces Korespondencji w Muzeum Sztuki

Poprowadziliśmy kompleksową komunikację jednej z najważniejszych wystaw w Polsce - „Korespondencje”. Dzięki wsparciu mediów oraz przy użyciu niestandardowych działań outodorowych w 5 miastach Polski, otwarcie cieszyło się olbrzymim zainteresowaniem.

Poprowadziliśmy kompleksową komunikację, zapowiadającą jedną z najważniejszych wystaw w Polsce, w łódzkim MS2 - „Korespondencje”.Dzięki wsparciu głównych mediów ogólnopolskich i lokalnych oraz przy użyciu niestandardowych wizualizacji outodorowych w 5 miastach Polski, otwarcie łódzkiej wystawy cieszyło się olbrzymią popularnością. Sam efekt medialny to kilkaset publikacji. Dzięki wysiłkom łódzkiego muzeum od połowy grudnia można podziwiać prace najważniejszych artystów XX wieku: Pabla Picassa, Wassily’ego Kandinskiego, Paula Klee, Mariny Abramović czy Louise Bourgeois. Właśnie oni byli głównymi bohaterami komunikacji poprzedzającej wystawę.
W wielu miejscach Wrocławia, Poznania, Krakowa, Warszawy i Łodzi pojawiły się tajemnicze nalepki na specjalnych foliach adhezyjnych o treści „Będę w Łodzi od 14 grudnia. Kandinsky” lub „Będę w Łodzi od 14 grudnia. Picasso”. Folie pojawiały się w witrynach sklepów, w pociągach, tramwajach teatrach, galeriach, wystawach etc. Wspierały ją billboardy tej samej treści. Ponadto Agencja 3PR Consulting w pełni zarządzała komunikacją dotyczącą wystawy (konferencje prasowe, pełna obsługa PR). Wystawa „Korespondencje” została przygotowana przez Muzeum Sztuki w Łodzi we współpracy z Rupf Stiftung oraz Kunstmuseum w Bern.